Wersje językowe
Waluty
Pytania i odpowiedzi - FAQ

FAQ

1. Na jaki adres odesłać towar, który chcę wrócić albo wymienić?

Wszystkie towary należy przesłać na adres Dingo Sp. z o.o. ul. Ołowiana 22, 85-461 Bydgoszcz wraz z dowodem zakupu (paragon bądź faktura).

2. Gdzie wpisać kod rabatowy?

Oferowane przez nas kody rabatowe wpisz podczas realizacji zamówienia w koszyku.

  • Po przejściu do realizacji zamówienia wybierz formę dostawy i płatności.
  • Tuż nad informacjami o należności "Do zapłaty" (frazy informacyjne: "Razem" oraz "Koszt dostawy") znajdziesz kratkę do zaznaczenia "MAM KUPON RABATOWY".
  • Po kliknięciu i odhaczeniu "MAM KUPON RABATOWY" pojawi się miejsce w którym należy wpisać kod rabatowy.
  • Po wpisaniu kodu, zatwierdź go przyciskiem "UŻYJ".

3. Czy mogę wymienić produkt?

Tak, szczegółową procedurę zwrotu znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

4. Co jest potrzebne do zwrotu/reklamacji/gwarancji/wymiany towaru?

Do zwrotu, wymiany, reklamacji i gwarancji niezbędny jest dowód zapłaty (paragon lub faktura) oraz formularz zwrotu lub reklamacji dostępny TU.
Można również odręcznie napisać informację o zwrocie lub wymianie towaru – ważne, aby znalazły się tam Twoje dane, numer konta, na jaki ewentualnie mają być zwrócone środki bądź różnica pomiędzy wymienianymi towarami. Jeśli wymiana następuje na droższy towar, należy dopłacić różnicę na nasze konto: Dingo Sp. z o.o. PL 38 1600 1185 0004 0801 6438 1151 BGŻ BNP Paribas Bank Polska S.A.

5. Zamówiłam dławik/obrożę zaciskaną, jednak nie wiem jak go założyć, bo dwa kółka przez siebie nie przechodzą – co teraz?

W tego typu obroży łańcuszkowej kółka nie powinny przez siebie przechodzić. Aby założyć obrożę należy przeciągnąć łańcuszek przez jedno z kółek. Film instruktażowy znajduje się również na naszym kanale na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CsyJRqGAci0

6. Czy moja przesyłka zostanie nadana jeszcze dziś – bardzo zależy mi na czasie?

Staramy się aby każde zamówienie realizowane było jak najszybciej. Zdarzają się jednak różne sytuacje, które sprawiają, że wysyłka trwa dłużej niż standardowe 1-2 dni. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoją paczkę wyślemy jeszcze dziś - dopisz w uwagach do zamówienia "PILNE". Pamiętaj, aby złożyć zamówienie do godziny 13.

7. Jak wykończone są szelki, obroże i smycze z taśmy?

Wszystkie produkty z taśmy są zgrzewane na końcach – dzięki temu nie prują się ani nie wyciągają. Oprócz tego materiał jest zszywany, by jak najmniej drażnić skórę psa.

8. Czy obroże mają pasujące do siebie smycze?

Większość obroży posiada pasujące do siebie smycze, podobnie z szelkami. Wystarczy szukać po kolekcji, z której pochodzi interesujący Cię produkt. Pasujące produkty również znajdują się w zakładce „Produkty powiązane” na kacie produktu.

9. Czy jeśli obwód szyi mojego psa jest „na styk”, to mogę kupić taką obrożę i ewentualnie samodzielnie ją dostosować?

Zalecamy nie kupować obroży pasującej „na styk”. W szczególności jeśli są to produkty skórzane. Na skórę silnie oddziałuje wilgoć oraz temperatura, z racji że jest to produkt naturalny. Dlatego polecamy zawsze mieścić się w podawanym zakresie regulacji, zostawiając sobie 1 czy 2 cm zapasu.

10. Do ilu kilogramów można używać smyczy z amortyzatorem?

Nie prowadziliśmy testów smyczy z amortyzatorem pod względem gabarytów kilogramowych psów. Pamiętajmy, że na użytkowanie produktów z amortyzatorem wpływa nie tylko waga zwierzęcia, ale też jego zachowanie podczas spaceru – czy mocno ciągnie na smyczy, czy często szarpie. Dlatego należy mieć to na uwadze.

11. W jakim miejscu mam zmierzyć psu szyję, żeby obroża pasowała?

Dobrze założona obroża leży nisko na szyi psa. Dlatego należy zmierzyć ją w najszerszym miejscu na szyi Twojego pupila. Jeśli jednak planujesz zakup obroży zaciskowej bądź półzaciskowej, pamiętaj, że musi ona zostać przełożona przez głowę psiaka. Miej na uwadze nie tylko obwód szyi, ale też obwód głowy pupila.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl