Menu
Newsletter
Wpisz e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
SMYCZ PRZEDŁUŻANA DLA PSA "TAŚMA EXTRA" DŁUGA
SMYCZ PRZEDŁUŻANA DLA PSA "TAŚMA EXTRA" DŁUGA
72,89 zł 38,36 zł
szt.
OBROŻA SKÓRZANA OZDOBNA DLA PSA 5,0 x 80 cm
OBROŻA SKÓRZANA OZDOBNA DLA PSA 5,0 x 80 cm
102,88 zł 77,16 zł
szt.
OBROŻA ZACISKOWA, ZACIĄGANA SNAKE - BEŻOWA
OBROŻA ZACISKOWA, ZACIĄGANA SNAKE - BEŻOWA
38,68 zł 32,88 zł
szt.
OBROŻA SKÓRZANA OZDOBNA DLA PSA 5,0 x 80 cm
OBROŻA SKÓRZANA OZDOBNA DLA PSA 5,0 x 80 cm
102,88 zł 77,16 zł
szt.
OBROŻA DLA PSA Z TAŚMY, BRĄZOWA, 1,6 X 40 CM
OBROŻA DLA PSA Z TAŚMY, BRĄZOWA, 1,6 X 40 CM
9,53 zł 5,02 zł
szt.
OBROŻA DLA PSA Z TAŚMY, BRĄZOWA, 1,0 X 35 CM
OBROŻA DLA PSA Z TAŚMY, BRĄZOWA, 1,0 X 35 CM
8,91 zł 4,69 zł
szt.
Produkt dnia
Regulamin

Dingo-Shop prowadzi sprzedaż oryginalnych produktów firmy Dingo Sp z o. o. na terenie kraju, a także poza jej granicami.

  1. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym Dingo-shop.com.pl przyjmowane są:

    • poprzez stronę internetową www.dingo-shop.com.pl,
    • telefonicznie pod numerami telefonu 781 35 35 35  lub 52 372 26 07
    • pocztą elektroniczną pod adresem biuro@dingo.com.pl
  2. Zamówienia za pośrednictwem sieci internetowej można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia telefoniczne można składać w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadku zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować, jeżeli nie będzie można potwierdzić zamówienia u Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zmówienia.

  5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.
  6. Realizacja zamówienia następuje:

    • w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą zaksięgowania wpłaty zgodnej z wartością zamówienia na koncie,
    • w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – po zakończeniu procedury składania zamówienia,
    • w przypadku odbioru osobistego – w jednym z dwóch punktów sprzedażowych znajdujących się na terenie Bydgoszczy - po zakończeniu procedury składania  zamówienia,
  7. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu, gdy zamówienie nie zostało wysłane do Klienta. Wprowadzenie zmian jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny pod numerami telefonu 781 35 35 35  lub 52 372 26 07.

  8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny na magazynie lub u dostawców. 
    W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia.

  9. W przypadku, gdy towar jest niedostępny, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar, Sklep zwróci Klientowi należność w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia.

  10. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  11. W przypadku wysyłki zagranicznej – koszty ustalane są indywidualnie, według stawek obowiązujących w danym czasie. Koszty przesyłki pokrywa Klient bez względu na wartość koszyka zakupowego.

Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny produktów i przesyłek są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny te nie podlegają negocjacjom i są wiążące dla obu stron w momencie potwierdzenia zamówienia przez Dingo-Shop.

  2. Ceny nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.

  3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana przy danym towarze na stronie sklepu internetowego w chwili składania zamówienia przez Klienta.

  4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia zostaje przedstawiona Klientowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy płatności.

  5. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz wycofywania ich z oferty, przeprowadzania, odwoływania a także modyfikowania akcji promocyjnych. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży będą realizowane na zasadach dotychczasowych.

  6. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

  7. Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

  8. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

Dostawa

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej. W przypadku skorzystania z opcji Paczkomaty24, wysyłka towaru odbywa się pod wskazany przez Klienta adres paczkomatu.

  2. Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.

  3. W przypadku zamówień złożonych w dni robocze do godz. 14.00 przesyłki wysyłane są tego samego dnia.

  4. W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.

  5. Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) zostaje dołączony do przesyłki. Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.

  6. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. 

  7. Przesyłki o dużych gabarytach, np. takie jak legowiska czy zestawy misek wysyłamy wyłącznie za pomocą kuriera. 
  8. W przypadku zamówienia o wartości powyżej 100 złotych sklep Dingo-Shop pokrywa koszty przesyłki na terenie Polski. Gdy kwota zamówienia jest niższa niż 100 złotych wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki wybrane przez klienta.

  9. W przypadku wysyłki zagranicę – koszty ustalane są indywidualnie, według obowiązujących stawek do danego kraju. Koszty przesyłki pokrywa Klient bez względu na wartość koszyka zakupowego.

Sposoby płatności

  1. Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób:
    Wpłaty online kartą kredytową obsługuje serwis Payu.pl spółki PayU SA.

    • - przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Dingo Sp. z o.o.,
    • - bezpiecznym przelewem PayU,
    • - gotówką przy odbiorze przesyłki.
  2. Przelew bankowy oraz płatność przy odbiorze zamówienia to jedyne formy płatności. Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym jest bezpłatny - płatność za produkty następuje bezpośrednio przy odbiorze zamówienia (gotówką).

  3. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności dla Klienta, który nie odebrał co najmniej dwóch zamówień płatnych przy odbiorze, wysłanych pod wskazany przez Klienta adres. Włączenie wcześniej zablokowanych sposobów płatności może nastąpić po złożeniu przez Klienta i odebraniu kolejnych trzech zamówień opłaconych z góry przelewem lub kartą kredytową.

Ochrona danych osobowych

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych Dingo Sp. z o.o. z siedzibą przy, ul. Ołowianej  22, 85-461 Bydgoszcz. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby Dingo Sp. z o.o. i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby naszej firmy. Dingo Sp. z o.o. może udostępniać dane osobowe klienta w celach reklamowych i promocyjnych innym firmom z zachowaniem wymogów określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

    Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

Reklamacje, zwrot towaru

  1. Zdjęcia mogą, nieznacznie, odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktu. W dużej mierze zależy to od posiadanego przez Klienta sprzętu komputerowego. W związku z powyższym nieznaczne różnice w zakresie koloru, proporcji, szczegółów itp., nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed dokonaniem zakupu, prosimy o kontakt pod wskazany adres mailowy lub telefon.

  2. Zgodnie z prawem konsumenckim każdy zakupiony w sklepie Dingo-Shop produkt można zwrócić bez podania przyczyny. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz danymi konta, na które powinny być przesłane pieniądze. 

  3. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy zakupiony  towar należy odesłać niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego odebrania.

  4. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania.

  5. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.

  6. Towar należy odesłać na adres: Sklep internetowy Dingo-Shop,ul. Ołowiana 22, 85-461 Bydgoszcz. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  7. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy Sklep dokona zwrotu ceny towaru w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania towaru, na konto wskazane przez Kupującego w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

  8. Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta.

  9. W przypadku, gdy towar został zwrócony z winy Sprzedającego, na skutek uszkodzenia lub dostarczenia innego, niż to wynika z formularza zamówienia towaru – całkowity koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.

  10. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku jakichkolwiek niejasności Klient proszony jest o niezwłoczny kontakt ze sprzedawcą.
Zespół Dingo-Shop

Dingo Sp. z o.o.
ul. Ołowiana 22
85-461 Bydgoszcz
NIP 554-24-05-397
e-mail: biuro@dingo.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl